Home

Web3 en de media: de rol van NFT’s

5 april 2022
3:30 PM - 5:00 PM
Nederlands
Openbaar

Wat zijn de mogelijkheden rondom NFT’s  (non-fungible token) voor de media-industrie? Allerlei branches zijn al aan het experimenteren met NFT’s. Muziekproducenten die een album uitbrengen als NFT, sportmerken die een uniek stukje videomateriaal verhandelen, modemerken die digitale kledingstukken aanbieden. Veel bedrijven zien het als een marketingtool om hun producten te promoten. Maar wat betekent het als je digitale objecten een unieke identiteit kan geven en ze daarmee ook kan verhandelen? En voor welke organisaties kan dit interessant zijn?

Tijdens het Cross Media Café van dinsdag 5 april gaat Moderator Monique van Dusseldorp van 15.30 – 17.00 uur in gesprek met pioniers op het gebied van NFT’s en kijken ze naar de mogelijkheden voor de media-industrie. Te gast zijn:

  • Marloes Pomp – Web3 Adviseur bij de Dutch Blockchain Coalition.
  • Daan Doornink (aka Daan Kip) – Oprichter van XRBase.
  • Sophie op den Kamp – Managing Director van The Fabricant.
  • Brechtje van der Haak – Documentairemaker bij de VPRO.
  • René Otto – Advocaat bij Van Iersel Luchtman Advocaten.
  • Nadia Piet – Head of Creative Technology bij Dept Agency.

Laat je inspireren en meld je aan voor de online of fysieke bijeenkomst!

Meer informatie

Ontdek soortgelijke evenementen:



Home